mgr Izabela Dawidowska – Nowak

neurologopeda
Specjalistka w dziedzinie szeroko pojętej terapii zaburzeń mowy, głosu i słuchu oraz wyższych funkcji poznawczych (pamięci, myślenia, uwagi, koncentracji, percepcji wzrokowej, myślenia abstrakcyjnego i zachowania itp.).
Specjalizuje się w terapii pacjentów po udarach, zawałach, urazach czaszkowo-mózgowych, osób po wypadkach komunikacyjnych oraz pacjentów w śpiączce, czy też przetrwałym stanie wegetatywnym. W obszarze swoich działań prowadzi skuteczną terapię pacjentów z mózgowym porażeniem dziecięcym, stwardnieniem rozsianym, stwardnieniem zanikowym bocznym oraz miastenią. Specjalista w obszarze chorób zawodowych głosu (guzków śpiewaczych, niedomykalności fonacyjnej głośni, wtórnych zmian przerostowych fałdów głosowych, dysfonii), a także pacjentów po wyłuszczeniu krtani, z niepłynnością mowy, rozszczepach warg i podniebienia, jak również pacjentów z niedosłuchem czy implantem ślimakowym.

What People Says About Us.

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt.

– Samantha Warner

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt.

– Ali Sayed