REHABILITACJA w warunkach domowych

Rehabilitacja domowa na NFZ w Katowicach możesz zrealizować w naszej klinice AMED. Przysługuje ona każdemu pacjentowi, który nie jest w stanie samodzielnie dotrzeć do zakładu fizjoterapii. Jeżeli otrzymasz odpowiednie skierowanie, nasi specjaliści zapewnią Ci odpowiednią pomoc. Jak przebiega rehabilitacja domowa na NFZ w Katowicach w klinice AMED?

W AMED-Klinika umożliwiamy pacjentom realizację zleceń takich jak: rehabilitacja domowa po udarze, urazach, zmianach zwyrodnieniowych. Pomagamy w odbudowie siły mięśniowej, zwiększeniu zakresu ruchu w stawach, niwelowaniu obrzęków i przykurczy. Jeżeli pacjent choruje na stwardnienie rozsiane, rehabilitacja domowa na NFZ również może okazać się ogromnym wsparciem.

Masz skierowanie na fizjoterapię domową NFZ? Zadzwoń do nas i dowiedz się więcej!

Rehabilitacja w domu pacjenta - w czym możemy Ci pomóc?

Rehabilitacja w domu pacjenta na NFZ jest przeznaczona dla osób, które cierpią na:
  • ogniskowe uszkodzenie mózgu,
  • uszkodzenia centralnego i obwodowego układu nerwowego – 5 stopień skali oceny stopnia inwalidztwa,
  • uszkodzenia rdzenia kręgowego,
  • choroby przewlekle postępujące między innymi: choroba Parkinsona, zapalenie wielomięśniowe, rdzeniowy zanik mięśni, guz mózgu, reumatoidalne zapalenie stawów,
  • zwyrodnienie stawu biodrowego, kolanowego,
  • urazy kończyn dolnych.

Ponadto rehabilitacja w domu pacjenta na NFZ przysługuje również pacjentom w stanie wegetatywnym i apalicznym.