Usługi

Jesteśmy zespołem profesjonalistów, działamy z najlepszymi urządzeniami do rehabilitacji. Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić.

Rehabilitacja neurologiczna

Rehabilitacja neurologiczna powinna być rozpoczęta już po pierwszym dniu wystąpienia problemów neurologicznych, spowodowanych urazami lub ostrymi chorobami. Jest to najważniejszy dział rehabilitacji, który pełni największą rolę w powrocie do pełnego zdrowia.

Rehabilitacja stacjonarna

Mając na uwadze zadowolenie pacjentów, oddział rehabilitacji stacjonarnej wyposażony jest w 20 miejsc noclegowych w 1, 2 i 3 – osobowych pokojach, każdy z własnym węzłem sanitarnym, dostosowanym dla osób niepełnosprawnych. Dla wygody pacjentów zapewniamy również miejsca noclegowe dla osób towarzyszących.

Kinezyterapia i fizykoterapia indywidualna

Najczęściej stosowana jest w schorzeniach i dysfunkcjach narządu ruchu, w zespołach bólowych kręgosłupa, po udarach mózgu, po zawale serca, w niektórych chorobach układu oddechowego, w chorobach reumatoidalnych, po zabiegach operacyjnych w jamie brzusznej, przed porodem, po porodzie, po cesarskim cięciu.

Masaż

Masaże – klasyczny, limfatyczny, sportowy, a także masujące łóżko wodne, powodują zmniejszenie napięcia mięśni, rozluźnienie, pełniejsze poczucie własnego ciała i pogłębienie reakcji psychosomatycznych. Podczas masażu w zależności od upodobań, można wykorzystać dodatkowe elementy takie jak: aromat, muzykę, elementy ćwiczeń oraz synchronizacje ruchów danego segmentu ciała z oddechem.

Fizykoterapia

Jedna z form fizjoterapii, w której na organizm oddziałuje się rozmaitymi bodźcami fizycznymi wytwarzanymi specjalnymi urządzeniami (krioterapia, prądy różnego rodzaju).

Rehabilitacja kardiologiczna

Rehabilitacja kardiologiczna jest sumą działań medycznych, stosowanych u pacjentów po incydentach kardiologicznych (zawał mięśnia sercowego, choroba niedokrwienna, stan po zabiegach angioplastyki naczyń wieńcowych, operacjach kardiochirurgicznych), koniecznych do usunięcia lub zmniejszenia przyczyn leżących u podłoża choroby.

ul. Ceglana 67C

40-514 Katowice

Klinika znajduje się na drugim piętrze.