Lokalizacja Zadzwoń do nas

Ochrona danych osobowych

Bezpieczeństwo Twoich danych

Jak chronimy Twoją prywatność?

W Amed Sp. z o.o. przykładamy ogromną wagę do ochrony danych osobowych naszych pacjentów, kontrahentów oraz pracowników. Przestrzegamy wszystkich wymagań wynikających z RODO i krajowych przepisów, zapewniając pełną przejrzystość i bezpieczeństwo informacji.

Informujemy, że funkcję Inspektora Ochrony Danych w AMED Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Ceglanej 67C (40-514 Katowice) pełni Pan Dawid Szarek.

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@amed-klinika.pl a także pocztą tradycyjną pod adresem: AMED Sp. z o.o. ul. Ceglana 67C, 40-514 Katowice (z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”).

Poniżej znajdziesz szczegółowe klauzule informacyjne, które wyjaśniają, jak przetwarzamy Twoje dane i jakie masz prawa.

O firmie | AMED

Klauzula informacyjna dla kontrahentów Amed Sp. z o.o.

Klauzula informacyjna dla kontrahentów, oferentów, przedstawicieli kontrahentów, w tym członków zarządu, pełnomocników kontrahentów lub osób wskazanych do kontaktu w ramach współpracy

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwanego RODO, informujemy:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest AMED Sp. z o.o. ul. Ceglana 67C, 40-514 Katowice, NIP: 9542519559, REGON: 240090900, KRS: 0000237033. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: kontakt@amed-klinika.pl, telefonicznie pod nr +48 721 148 556 lub listownie na adres podany powyżej.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@amed-klinika.pl lub pisemnie kierując korespondencję na adres siedziby Administratora Danych Osobowych.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    Realizacji obowiązków prawnych Administratora związanych z realizowaną umową, np. prowadzenie dokumentacji rachunkowej – art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

  • Realizacji obowiązków lub praw Administratora wynikających z umowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • Podjęcia czynności przed zawarciem umowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO (dla osób prowadzących działalność gospodarczą);
  • Kontaktu z przedstawicielami kontrahentów lub osobami wskazanymi do kontaktu – art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
  • Dochodzenia lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami – art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
  • Wykazania spełnienia obowiązków z rozliczenia dofinansowania ze środków publicznych – okresy 5-letnie na podstawie przepisów dot. dofinansowań.
  1. Państwa dane osobowe mogły zostać pozyskane przez Administratora:
    Bezpośrednio od Państwa,

  • Z umowy o współpracy z kontrahentem,
  • Udostępnione przez kontrahenta, z którym wiąże Państwa umowa o pracę lub cywilnoprawna,
  • Z rejestrów publicznych (CEIDG, KRS), od pracodawcy lub podmiotu, który Państwo reprezentują,
  • Od Oferentów – w przypadku danych ich podwykonawców.
  1. Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji umowy oraz innych wskazanych powyżej celów Administratora. Odmowa może uniemożliwić realizację umowy.
  2. Państwa dane osobowe będą wykorzystywane przez Administratora przez czas:
    Trwania umowy z Administratorem,

  • Określony przepisami prawa dla dokumentów,
  • Dochodzić roszczeń zgodnie z kodeksem cywilnym,
  • 5 lat – dla dokumentacji księgowej (art. 112 ustawy o VAT).
  1. Mają Państwo prawo złożyć wniosek do Administratora o:
    Dostęp oraz kopie własnych danych osobowych,

  • Sprostowanie (poprawienie) danych,
  • Usunięcie danych – jeśli nie zachodzi obowiązek ich przechowywania,
  • Ograniczenie przetwarzania danych osobowych,
  • Przenoszenie danych – zgodnie z RODO,
  • Cofnięcie zgody – bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed cofnięciem,
  • Sprzeciw wobec przetwarzania danych – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
  • Skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

W celu skorzystania z powyższych praw prosimy o skontaktowanie się z nami na wyżej podane dane kontaktowe.

  1. Dane mogą być przekazywane podmiotom współpracującym (np. dostawcy usług IT, księgowo-finansowe, archiwizacja, prawnicy, windykacja, audyt) – wyłącznie na podstawie umowy i zgodnie z poleceniem Administratora.
  2. Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
  3. Dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

DODATKOWA INFORMACJA DLA PRZEDSTAWICIELI KONTRAHENTÓW LUB OSÓB WSKAZANYCH DO KONTAKTU W UMOWIE

Dane zostały pozyskane z umowy stanowiącej podstawę współpracy z Administratorem. Będą przetwarzane w zakresie imienia, nazwiska, stanowiska, danych kontaktowych i miejsca zatrudnienia.

Klauzula informacyjna dot. nagrywania rozmów telefonicznych Amed Sp. z o.o.

Informacja na temat przetwarzania danych osobowych w związku z nagrywaniem rozmów telefonicznych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwanego RODO, informujemy:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest AMED Sp. z o.o. ul. Ceglana 67C, 40-514 Katowice, NIP: 9542519559, REGON: 240090900, KRS: 0000237033. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: kontakt@amed-klinika.pl, telefonicznie pod nr +48 721 148 556 lub listownie na adres podany powyżej.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@amed-klinika.pl lub pisemnie kierując korespondencję na adres siedziby Administratora Danych Osobowych. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    Obsługi pacjentów/klientów za pośrednictwem infolinii, gdzie podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda osoby dzwoniącej wyrażona poprzez kontynuację rozmowy - art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

  • Zapewnienia bezpieczeństwa i poprawy jakości obsługi pacjentów / klientów, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit b, f RODO, w szczególności potrzeba doskonalenia jakości świadczonych usług,
  • Dochodzenia lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami, gdzie podstawa prawna to art. 6 ust. 1 lit. f RODO – „prawnie uzasadniony interes”. Terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks cywilny.
  1. Wszystkie rozmowy są nagrywane. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na nagrywanie rozmów, należy się rozłączyć.
  2. Państwa dane osobowe będą wykorzystywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji opisanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
    Czas nie dłuższy niż 3 miesiące od daty nagrania. W przypadku, w którym nagrania stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.

  • Czas przechowywania danych w związku z dochodzeniem lub obroną przed roszczeniami szczegółowo określa kodeks cywilny.
  • Czas wniesienia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzanych danych.
  1. Mają Państwo prawo złożyć wniosek do Administratora o:
    Dostęp oraz kopie własnych danych osobowych,

  • Sprostowanie (poprawienie) własnych danych osobowych,
  • Usunięcie własnych danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa,
  • Ograniczenie przetwarzania Państwa danych osobowych,
  • Przenoszenie własnych danych osobowych, na warunkach określonych w RODO,
  • Cofnięcie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  • Wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes – art. 6 ust.1 lit. f RODO,
  • Wycofanie udzielonej zgody dotyczącej przetwarzania danych osobowych. Wycofanie danej zgody nie wpływa na nasze prawo do przetwarzania danych w celu opisanym w tej zgodzie do chwili jej cofnięcia,
  • Wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.

W celu skorzystania z powyższych praw prosimy o skontaktowanie się z nami na wyżej podane dane kontaktowe.

  1. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane – z wyjątkiem osób upoważnionych przez Administratora – podmiotom współpracującym (odbiorcom) z Administratorem, w szczególności dostawcom usług IT oraz podmiotom świadczącym usługi: archiwizacyjne, prawne, audytorskie czy kontrolne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
  2. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
  3. Informujemy, że Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.

Klauzula informacyjna dla pacjentów Amed Sp. z o.o.

Informacja na temat przetwarzania danych osobowych pacjentów, ich przedstawicieli ustawowych oraz osób upoważnionych przez pacjentów

Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwanego RODO, informujemy:

Administrator danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest AMED Sp. z o.o., ul. Ceglana 67C, 40-514 Katowice, NIP: 9542519559, REGON: 240090900, KRS: 0000237033.
Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez e-mail: kontakt@amed-klinika.pl, telefonicznie: +48 721 148 556 lub listownie na adres siedziby.

Inspektor ochrony danych

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: iod@amed-klinika.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
Z IOD można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych.

Skąd pozyskujemy dane?

Dane są podawane bezpośrednio przez Państwa: osobiście, przez e-rejestrację, telefonicznie lub przez aplikacje (np. ZnanyLekarz). Mogą też pochodzić od innych placówek medycznych, osób bliskich, ubezpieczycieli.

Zakres przetwarzanych danych osobowych

    Imię, nazwisko, płeć, PESEL lub data urodzenia

  • Numer telefonu
  • Dane z dokumentacji medycznej (proces leczenia, diagnostyka)
  • Wizerunek z monitoringu placówki

Cel i podstawa prawna przetwarzania danych

    Zapewnienie opieki zdrowotnej – art. 6 ust. 1 lit. b, c, art. 9 ust. 2 lit. h RODO

  • Weryfikacja tożsamości pacjenta – art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Korespondencja – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, art. 9 ust. 2 lit. a RODO
  • Obrona praw, dochodzenie roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. f, art. 9 ust. 2 lit. f RODO
  • Rozliczenia księgowe – art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • E-rejestracja – art. 6 ust. 1 lit. b RODO
  • Udostępnianie dokumentacji – art. 6 ust. 1 lit. c, art. 9 ust. 3 RODO
  • Monitoring wizyjny – art. 6 ust. 1 lit. f RODO
  • Marketing (za zgodą) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO

Okres przechowywania danych

    Dokumentacja medyczna: minimum 20 lat, do 30 lat w niektórych przypadkach

  • Dane do rozliczeń: przez okres przedawnienia roszczeń
  • Księgowość i podatki: 5 lat
  • Dane kontaktowe: do zakończenia korespondencji + okres przedawnienia
  • Monitoring wizyjny: do 3 miesięcy lub do zakończenia postępowania

Odbiorcy danych

    NFZ, MZ, Centrum e-Zdrowia, inni świadczeniodawcy

  • Dostawcy IT, poczty, kancelarie, firmy windykacyjne
  • Osoby upoważnione przez pacjenta

Prawa osób, których dane przetwarzamy

    Dostęp do danych

  • Sprostowanie danych
  • Usunięcie danych
  • Ograniczenie przetwarzania
  • Przenoszenie danych
  • Cofnięcie zgody
  • Sprzeciw (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
  • Skarga do Prezesa UODO

Aby skorzystać z praw, prosimy o kontakt z nami za pomocą podanych danych.

Dobrowolność podania danych

Podanie danych osobowych jest warunkiem udzielenia świadczeń zdrowotnych. Brak danych może uniemożliwić ich udzielenie. Dane kontaktowe (telefon, e-mail) są dobrowolne, ale pomagają w zapewnieniu ciągłości opieki.

Podanie danych wizerunkowych jest konieczne w placówce z monitoringiem. Dane marketingowe są dobrowolne i nie warunkują udzielenia świadczeń.

Dodatkowa informacja dla osób upoważnionych przez pacjentów

Dane zostały pozyskane za pośrednictwem pacjentów. Będą przetwarzane zgodnie z zakresem upoważnienia oraz przepisami prawa (imię, nazwisko, data urodzenia, kontakt).

Okazywanie dokumentów tożsamości

Podczas rejestracji lub wniosku o dokumentację medyczną AMED Sp. z o.o. ma prawo żaądać dokumentu tożsamości:

    Dowód osobisty, paszport, karta pobytu, dokument cudzoziemca

  • Inny dokument pozwalający jednoznacznie zidentyfikować osobę (np. prawo jazdy, legitymacja szkolna)

Podstawa prawna:
Art. 23 ust. 2 i art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U.2020.849 tj.),
Art. 50 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
Art. 24 ust. 1 RODO,
Wyrok NSA z dnia 17 czerwca 2015 r. (sygn. II OSK 2770/13).

Klauzula informacyjna dot. rekrutacji Amed Sp. z o.o.

Klauzula informacyjna dla uczestników rekrutacji lub osób ubiegających się o zatrudnienie

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informujemy:

Administrator danych: AMED Sp. z o.o. ul. Ceglana 67C, 40-514 Katowice, NIP: 9542519559, REGON: 240090900, KRS: 0000237033. Kontakt: kontakt@amed-klinika.pl, tel. +48 721 148 556.

Inspektor Ochrony Danych: iod@amed-klinika.pl

Cel i podstawa prawna przetwarzania danych:

    Realizacja obowiązków prawnych Administratora wynikających z art. 221 Kodeksu pracy – art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

  • Zawarcie i realizacja umowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
  • Uwzględnienie aplikacji w przyszłych rekrutacjach – art. 6 ust. 1 lit. a, art. 9 ust. 2 lit. a RODO (zgoda).
  • Dobrowolnie przekazane dane dodatkowe (np. zdjęcie, zainteresowania) – art. 6 ust. 1 lit. a, art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Dochodzenie lub obrona przed roszczeniami – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
  • Sprawdzenie w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (jeśli wymagane) – art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Źródło pozyskania danych:

    Bezpośrednio od Państwa,

  • Za pośrednictwem innych osób (np. rekomendacja znajomego).

Dane są niezbędne do udziału w rekrutacji. Brak ich podania uniemożliwia uczestnictwo w procesie rekrutacyjnym.

Zakres wymaganych danych:

    Umowa o pracę: imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje, przebieg zatrudnienia.

  • Umowa cywilnoprawna: imię, nazwisko, adres, PESEL, NIP, dane urzędu skarbowego i NFZ, nr rachunku bankowego.

Podanie innych danych (poza Kodeksem pracy) oznacza wyrażenie zgody, którą można cofnąć w dowolnym momencie.

Okres przechowywania danych:

    Okres trwania rekrutacji (jeśli brak zgody na przyszłe rekrutacje),

  • Do czasu wycofania zgody lub wniesienia skutecznego sprzeciwu,
  • Zgodnie z Kodeksem cywilnym – w przypadku dochodzenia roszczeń.

Prawa przysługujące osobom, których dane dotyczą:

    Dostęp do danych i ich kopia,

  • Sprostowanie danych,
  • Usunięcie danych (jeśli nie są wymagane przepisami prawa),
  • Ograniczenie przetwarzania danych,
  • Przenoszenie danych (RODO),
  • Cofnięcie zgody (bez wpływu na zgodność przetwarzania przed cofnięciem),
  • Sprzeciw wobec przetwarzania danych – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
  • Skarga do Prezesa UODO – ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Kontakt w celu skorzystania z praw: dane kontaktowe podane powyżej.

Odbiorcy danych:

    Podmioty przetwarzające dane na zlecenie Administratora: techniczne, doradcze, audytorskie, kontrolne.

  • Podmioty uprawnione przepisami prawa.

Dane nie będą przekazywane poza EOG. Nie będą też podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.

KLAUZULA DLA PRZYSZŁYCH REKRUTACJI:

"Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i innych dokumentach aplikacyjnych w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez AMED Sp. z o.o. – w tym umieszczenie danych w bazie rekrutacyjnej i przechowywanie przez okres 2 lat."

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych dokumentach – jeżeli obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO."

Polityka prywatności i plików cookies Amed Sp. z o.o.

Polityka prywatności i plików cookies

Szanujemy i chronimy Twoją prywatność. Dlatego opracowaliśmy dokument, który precyzuje zagadnienia związane z gromadzeniem, przetwarzaniem i przechowywaniem danych osobowych koniecznych do świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu internetowego w domenie
https://amed-klinika.pl/

Dbamy również, aby przetwarzanie Twoich danych odbywało się zgodne z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „RODO”.

Postanowienia ogólne

I. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony
https://amed-klinika.pl/ jest AMED sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-514 Katowice, ul. Ceglana 67C) NIP: 9542519559, REGON: 240090900 KRS: 0000237033. Administrator danych jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa. Kontakt z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail:
kontakt@amed-klinika.pl lub pod numerem telefonu +48 721 148 556.

II. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) w osobie Pana Dawida Szarka, z którym można się skontaktować w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz wykonaniem praw przysługujących użytkownikom zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych za pomocą adresu e-mail:
iod@amed-klinika.pl

III. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz innymi aktualnie obowiązującymi (tj. przez cały okres przetwarzania określonych danych) przepisami prawa o ochronie danych osobowych.

IV. Odwiedzając naszą stronę internetową, w sposób automatyczny zbierane są dane informatyczne dotyczące:

  • Adresu IP,
  • Rodzaju systemu operacyjnego,
  • Rodzaju/typu przeglądarki.

V. W związku z prowadzoną przez nas działalnością przetwarzamy (lub możemy przetwarzać) dane osobowe w następujących celach:

  • Prowadzenia korespondencji w formie tradycyjnej i elektronicznej z użyciem poczty e-mail oraz za pomocą formularzy kontaktowych. Państwa dane są przetwarzane w celu prowadzenia kontaktu, w tym udzielenia odpowiedzi na zadane pytania, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes administratora danych. W przypadku przekazywania przez użytkownika szczególnych kategorii danych (np. informacji o stanie zdrowia), oświadcza on, że wyraża zgodę na ich wykorzystanie w celu właściwej obsługi zgłoszenia i realizacji zapytania, w tym prowadzenia komunikacji i udzielania odpowiedzi (podstawa prawna – art. 9 ust. 2 lit. a RODO) – „zgoda”.
  • Zapisu i wysyłki newslettera w zakresie przetwarzania danych takich jak: adres e-mail, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem administrator realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku jest nim cel marketingowy własnych usług i produktów).
  • Zarządzania profilami administratora w social mediach w zakresie przetwarzania danych w związku z korzystaniem z danej platformy społecznościowej, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli prawnie uzasadniony interes administratora do zarządzania profilem na danej platformie oraz Twoją zgodą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), jaką jest wyrażenie np. poprzez dołączenie do grupy stworzonej przez administratora na danej platformie. Dane są współadministrowane przez AMED Sp. z o.o. i portal Facebook. Dane będą przetwarzane do czasu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  • Zarządzania plikami cookie w zakresie przetwarzania danych takich jak: IP, zachowanie użytkownika na stronie, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe za Twoją zgodą. Zgody udzielasz podczas pierwszej wizyty na stronie.
  • Ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami w zakresie przetwarzania danych podanych w powyższych punktach, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem administrator realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem administratora jest posiadanie danych osobowych, które pozwolą ustalić roszczenia, dochodzić roszczeń lub bronić się przed roszczeniami osób korzystających ze strony lub osób trzecich czy klientów).

VI. Dane gromadzone za pomocą Serwisu nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowaniu w rozumieniu art. 22 RODO.

VII. Dane osobowe przetwarzane za pośrednictwem Serwisu z zachowaniem wszystkich gwarancji bezpieczeństwa danych mogą być przekazywane osobom upoważnionym przez Administratora jak również innym podmiotom, w tym:

  • podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie z przepisami prawa,
  • podmiotom przetwarzającym w imieniu Administratora (np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, dostawcy usług technicznych, IT, hostingu),
  • innym Administratorom Danych w zakresie niezbędnym do realizacji usług i oraz wymogów prawnych (np. kancelariom prawnym lub notarialnym).

VIII. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych, użytkownikowi strony przysługuje:

  • prawo dostępu do własnych danych osobowych – potwierdzimy, czy przetwarzamy Twoje dane, a jeżeli tak, umożliwimy Ci do nich dostęp oraz przekażemy informacje w zakresie wskazanym w art. 15 RODO,
  • prawo do sprostowania własnych danych osobowych (art. 16 RODO), gdy Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne,
  • prawo do usunięcia własnych danych osobowych, jeżeli spełniona została jedna z przesłanek określonych w art. 17 RODO, np. Twoje dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane.
  • prawo do ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, np. jeżeli kwestionujesz prawidłowość Twoich danych osobowych.
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, w sytuacji, kiedy podstawa przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, czyli w przypadku tzw. uzasadnionego interesu administratora, możesz w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją – wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Po wniesieniu sprzeciwu administrator nie będzie mógł już przetwarzać danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  • prawo do przenoszenia własnych danych osobowych – możesz od nas otrzymać własne dane w powszechnie używanym formacie, jeżeli przetwarzamy te dane w sposób zautomatyzowany i na podstawie Twojej zgody. Możemy przekazać te dane innemu administratorowi lub zażądać, byśmy to my mu je przesłali, o ile jest to technicznie możliwe.
  • prawo do cofnięcia wyrażonej przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych –
    https://uodo.gov.pl/pl/p/skargi, jeżeli uważasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się niezgodnie z przepisami prawa.

W celu realizacji wskazanych powyżej praw należy skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu e-mail:
iod@amed-klinika.pl

IX. Administrator nie będzie przekazywał Twoich danych osobowych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (do krajów innych niż kraje Unii Europejskiej oraz Islandia, Norwegia i Liechtenstein).

X. Dane gromadzone w sposób automatyczny

  1. Korzystanie z Serwisu wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, które są automatycznie zapisywane w dziennikach zdarzeń.
  2. W dziennikach zdarzeń zapisywane są dane dotyczące sesji użytkowników tak jak: adres IP, rodzaj nazwa urządzenia, data i czas odwiedzin naszego serwisu, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym.
  3. Dane przedstawione w ust. 2 nie są kojarzone z konkretnymi osobami.
  4. Dostęp do zawartości dzienników zdarzeń posiadają osoby upoważnione przez Administratora do administrowania Serwisem. Chronologiczny zapis informacji o zdarzeniach stanowi wyłącznie materiał pomocniczy, wykorzystywany w celach administracyjnych. Analiza dzienników zdarzeń umożliwia w szczególności wykrywanie zagrożeń, zapewnienie odpowiedniego bezpieczeństwa Serwisu oraz wykonywanie statystyk w celu lepszego poznania sposobu korzystania z Serwisu przez użytkowników.
  5. Dane wskazane w ust. 2 powyżej są wykorzystywane w celu diagnozowania problemów związanych z funkcjonowaniem Serwisu i analizowania ewentualnych naruszeń bezpieczeństwa, zarządzania Serwisem oraz w celu wykonywania statystyk (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”.
  6. Ponadto serwis do sprawnego działania wykorzystuje pliki cookie. Więcej informacji na ten temat znajduje się w dalszej części polityki.

XI. Twoje dane są przez nas zabezpieczane, poprzez stosowanie środków technicznych i organizacyjnych w celu zapobiegania ryzyka naruszenia praw lub wolności.

XII. Stosujemy protokół transmisji SSL dzięki czemu zapewnimy, iż przesył danych na naszej stronie jest bezpieczny. Protokół SSL polega na kodowaniu danych przed ich wysłaniem z Twojej przeglądarki i dekodowaniu po bezpiecznym dotarciu na serwer obsługujący Stronę Internetową.

XIII. Wymóg podania danych osobowych

  • Jeżeli kontaktujesz się z nami w jakiejkolwiek sprawie związanej ze stroną, naszymi produktami lub usługami, które świadczymy, podanie Twoich danych kontaktowych może być konieczne do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie.
  • Jeśli wymóg podania Twoich danych wynika z przepisów prawa – podanie danych jest Twoim obowiązkiem.

XIV. Okres przetwarzania danych osobowych

Co do zasady Twoje dane osobowe przetwarzamy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przez czas, który jest potrzebny do osiągnięcia wyznaczonego celu przetwarzania. Po tym okresie Twoje dane są nieodwracalnie niszczone lub usuwane z naszych systemów. W odniesieniu do poszczególnych danych przetwarzamy je przez okres:

  • 3 lub 6 lat + 1 rok – w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń w zależności od tego, czy obie strony są przedsiębiorcami czy też nie.
  • Do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub osiągnięcia celu przetwarzania – w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
  • Do czasu wycofania zgody lub utraty przydatności.
  • Korespondencję przechowujemy przez okres niezbędny do należytego i rzetelnego wywiązywania się z realizacji celów.

Informacja o współadministrowaniu danymi z Meta Platform Ireland Limited oraz YouTube

I. Administrator korzysta z usług i technologii oferowanych przez Meta Platform, Inc. takich jak: Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp jak również z serwisu YouTube należącego do Alphabet Inc. W ramach współpracy z ww. podmiotami Administrator oraz ww. podmioty są wspólnymi administratorami Państwa danych zgodnie z artykułem 26 RODO w zakresie przetwarzania danych do celów statystycznych oraz reklamowych.

II. Współadministratorowanie obejmuje zbiorczą analizę danych w celu wyświetlania statystyk aktywności użytkowników Fanpage Administratora.

III. Zakres odpowiedzialności Meta Platform Ireland za przetwarzanie Państwa danych we wskazanych celach:

  • posiadanie podstawy prawnej dla przetwarzania danych na potrzeby statystyk strony;
  • zapewnienie realizacji praw osób, których dane dotyczą;
  • zgłaszanie naruszeń do organu nadzorczego oraz zawiadamianie, osób których dotyczą naruszenie o zdarzeniu;
  • zapewnienie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa Państwa danych.

IV. Zakres odpowiedzialności Administratora za przetwarzanie Państwa danych:

  • posiadanie podstawy prawnej do przetwarzania danych;
  • zrealizowanie obowiązków informacyjnych w zakresie realizowanych przez Administratora celów przetwarzania.

V. Meta Platform Ireland udostępni zasadniczą treść załącznika dotyczącego statystyk strony osobom, których dotyczą dane (art. 26 ust. 2 RODO), za pośrednictwem danych zawartych w Informacjach o statystykach strony, do których dostęp można uzyskać ze wszystkich stron.

VI. Głównym organem nadzorczym w zakresie wspólnego przetwarzania danych jest Irlandzka Komisja ds. ochrony danych (niezależnie od zapisów art. 55 ust. 2 RODO, w stosownych przypadkach).

VII. Szczegółowe informacje dotyczące wzajemnych uzgodnień pomiędzy administratorami są dostępne na stronie:
https://www.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum

VIII. Zasady przetwarzania Państwa danych osobowych przez Meta Platform Ireland są dostępne na stronie:
https://www.facebook.com/privacy/explanation

IX. Z inspektorem ochrony danych Facebooka można skontaktować się za pośrednictwem formularza, który został udostępniony na stronie Facebooka pod adresem:
https://www.facebook.com/help/contact/540977946302970

X. Zasady przetwarzania Państwa danych osobowych przez w ramach YouTube są dostępne na stronie:
https://policies.google.com/privacy?hl=pl&gl=pl

Szukasz pomocy? Skontaktuj się z nami