Nowoczesna diagnostyka.

Zaawansowane badania dla sportowców.  Proponujemy rozwiązania, które sprawdzą się zarówno w przypadku profesjonalistów, jak i amatorów.

Precyzyjne urządzenia diagnostyczne

Diagnoza zwiększa skuteczność leczenia i pozwala uniknąć długotrwałych powikłań.

Wykwalifikowani specjaliści

Personel naszej kliniki ciągle podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach.

Nowoczesny sprzęt rehabilitacyjny

Nieustannie inwestujemy w nowe urządzenia, aby zapewnić leczenie na najwyższym, światowym poziomie.

Efektywna rehabilitacja po kontuzjach.

Skuteczne leczenie kontuzji, z wykorzystaniem szeregu nowoczesnych technologii wspomagających.

Image

Badanie orzecznictwa sportowego

W naszej ofercie posiadamy zaawansowane badania dla klubów sportowych, które przygotowują zawodników do nowego sezonu lub chcą zdecydować o zatrudnieniu nowych osób. Dzięki naszym testom wysiłkowym możecie również zyskać wsparcie w określeniu najlepszej pozycji dla danego sportowca.

Pomagamy również amatorom, którzy chcą opracować najlepszy plan treningowy do swoich potrzeb oraz możliwości związanych z wydolnością. W AMED-Sport stawiamy na kompleksową opiekę i pomoc w przypadku kontuzji.

Pomożemy Ci znaleźć odpowiednią ścieżkę kariery lub dalszą drogę amatorskich treningów. Jak to zrobimy?

• Ocena motoryczna sportowców sprawdzi się w przypadku klubów sportowych, które chcą poznać możliwości i zdolności motoryczne zawodników oraz ocenić predyspozycje do pracy w danej dyscyplinie,
  • Próba wysiłkowa to sposób na określenie ograniczeń pod kątem wydolności fizycznej zawodników. Pozwala na określenie wydolności fizycznej i tolerancji wysiłkowej,
  • Diagnostyka manualna sportowców zawodowych i amatorów pozwala na dokładną ocenę układu ruchu. Dzięki temu możemy odpowiednio wcześniej wykryć ewentualne dolegliwości i wprowadzić terapię.
Image

Dzięki naszemu wsparciu możesz precyzyjnie zdiagnozować swoje problemy oraz zminimalizować ryzyko wystąpienia kontuzji. Dodatkowo pomagamy w powrocie do sprawności po kontuzjach.

Siłownia katowice brynów

Co ważne, w zespole budynków Amed działa również siłownia Ceglana Fitness Fun, w której każdy zadba doskonale o swoją formę zarówno indywidualnie, jak i pod okiem specjalistów.

Trening szyty na miarę

Korzystamy z zaawansowanych form diagnostyki, aby dopasowywać trening dokładnie do potrzeb i możliwości sportowca. Trening jest spersonalizowany i prowadzony indywidualnie przez doświadczonych fizjoterapeutów i trenerów.