Klauzula informacyjna dla kontrahentów, oferentów, przedstawicieli kontrahentów, w tym członków zarządu, pełnomocników kontrahentów lub osób wskazanych do kontaktu w ramach współpracy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwanego RODO, informujemy:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest AMED Sp. z o.o. ul. Ceglana 67C, 40-514 Katowice,
NIP: 9542519559, REGON: 240090900, KRS: 0000237033. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: kontakt@amed-klinika.pl telefonicznie pod nr +48 721 148 556 lub listownie na adres podany powyżej.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres
e-mail: iod@amed-klinika.pl lub pisemnie kierując korespondencję na adres siedziby Administratora Danych Osobowych. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu:
• Realizacja obowiązków prawnych Administratora związanych z realizowaną umową, np. prowadzenie dokumentacji rachunkowej. Podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. c RODO - „obowiązek prawny”;
• Realizacja obowiązków lub praw Administratora wynikających z umowy. Podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. b RODO - „realizacja umowy”;
• Podjęcia czynności przed zawarciem umowy. Podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w zakresie danych osobowych osób prowadzących działalność gospodarczą, z którymi Spółka może zawrzeć umowę;
• Kontaktu z przedstawicielami kontrahentów lub osobami wskazanymi do kontaktu w sprawach dotyczących realizacji umowy. Podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO - „prawnie uzasadniony interes”;
• Dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z umową lub też potrzebą wykazania określonych faktów, mających w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora. Podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO – „prawnie uzasadniony interes”. Terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks cywilny.
• Wykazania spełnienia obowiązków wynikających z rozliczenia dofinansowania ze środków publicznych - przez odpowiednie okresy wskazane w umowach oraz we właściwych przepisach regulujących udzielanie dofinansowania – co do zasady są to okresy 5-letnie.
4. Państwa dane osobowe mogły zostać pozyskane przez Administratora:
• Bezpośrednio od Państwa.
• Z umowy o współpracy z kontrahentem.
• Udostępnione przez kontrahenta, z którym łączy Panią/Pana umowa o pracę lub umowa cywilnoprawna.
Możemy również pozyskiwać Państwa dane osobowe z publicznych źródeł, takich jak rejestry przedsiębiorców CEIDG lub KRS w celu weryfikacji podanych przez Państwa informacji. Zakres przetwarzanych danych będzie w takim przypadku ograniczony do danych dostępnych publicznie w odpowiednich rejestrach. Możemy również pozyskiwać Państwa dane osobowe od podmiotów, w których są Państwo zatrudnieni, lub którego są Państwo reprezentantami. Zakres przetwarzanych danych obejmie w takim przypadku informacje konieczne do prowadzenia Postępowania oraz kontaktu z Oferentem, np. informacje o ustaniu Państwa zatrudnienia u danego podmiotu lub zmianie danych kontaktowych. Możemy pozyskiwać także dane osobowe podwykonawców Oferentów od Oferentów, którzy dostarczyli Spółce takie dane w ramach Postępowania.
5. Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji umowy oraz innych wskazanych powyżej celów Administratora. Odmowa przekazania danych może się wiązać z brakiem możliwości realizacji umowy oraz innych wskazanych celów Administratora.
6. Państwa dane osobowe będą wykorzystywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji opisanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
• Czas trwania umowy z Administratorem.
• Czas przechowywania dokumentów określonych przepisami prawa.
• Czas przechowywania danych w związku z dochodzeniem lub obroną przed roszczeniami szczegółowo określa kodeks cywilny.
• Czas przechowywania danych w związku z prowadzeniem ksiąg rachunkowych wynosi 5 lat – zgodnie z art. 112 ustawy o podatku od towarów i usług Dz.U.2017.1221 tj. z dnia 2017.06.24.
7. Mają Państwo prawo złożyć wniosek do Administratora o:
• Dostęp oraz kopie własnych danych osobowych,
• Sprostowanie (poprawienie) własnych danych osobowych,
• Usunięcie własnych danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa,
• Ograniczenie przetwarzania Państwa danych osobowych,
• Przenoszenie własnych danych osobowych, na warunkach określonych w RODO
• Cofnięcie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
• Wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes – art. 6 ust.1 lit. f RODO.
• Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.
W celu skorzystania z powyższych praw prosimy o skontaktowanie się z nami na wyżej podane dane kontaktowe.
8. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane – z wyjątkiem osób upoważnionych przez Administratora podmiotom współpracującym (odbiorcom) z Administratorem, w szczególności dostawcom usług IT oraz podmiotom świadczącym usługi: księgowo-finansowe, archiwizacyjne, doręczania korespondencji i przesyłek, prawne, windykacyjne, audytorskie czy kontrolne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
9. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
10. Informujemy, że Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu
art. 22 RODO.
DODATKOWA INFORMACJA DLA PRZEDSTAWICIELI KONTRAHENTÓW LUB OSÓB WSKAZANYCH DO KONTAKTU W UMOWIE
Państwa dane osobowe zostały pozyskane z umowy będącej podstawą współpracy z Administratorem.
Administrator będzie je przetwarzać w zakresie wskazanym w umowie (imię, nazwisko, stanowisko, dane kontaktowe, miejsce zatrudnienia).
Klauzula informacyjna dotycząca nagrywania rozmów telefonicznych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwanego RODO, informujemy:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest AMED Sp. z o.o. ul. Ceglana 67C, 40-514 Katowice,
NIP: 9542519559, REGON: 240090900, KRS: 0000237033. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: kontakt@amed-klinika.pl telefonicznie pod nr +48 721 148 556 lub listownie na adres podany powyżej.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres
e-mail: iod@amed-klinika.pl lub pisemnie kierując korespondencję na adres siedziby Administratora Danych Osobowych. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- Obsługi pacjentów/klientów za pośrednictwem infolinii, gdzie podstawa prawną przetwarzania danych jest zgoda osoby dzwoniącej wyrażona poprzez kontynuację rozmowy - art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
- Zapewnienia bezpieczeństwa i poprawy jakości obsługi pacjentów / klientów, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit b, f RODO w szczególności potrzeba doskonalenia jakości świadczonych usług,
- Dochodzenia lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z umową lub też potrzebą wykazania określonych faktów, mających w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora, gdzie podstawa prawną jest 6 ust. 1 lit. f RODO – „prawnie uzasadniony interes”. Terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks cywilny.
- Wszystkie rozmowy są nagrywane. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na nagrywanie rozmów, należy się rozłączyć.
- Państwa dane osobowe będą wykorzystywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji opisanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
- Czas nie dłuższy niż 3 miesiące od daty nagrania. W przypadku, w którym nagrania stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.
- Czas przechowywania danych w związku z dochodzeniem lub obroną przed roszczeniami szczegółowo określa kodeks cywilny.
- Czas wniesienia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzanych danych
- Mają Państwo prawo złożyć wniosek do Administratora o:
- Dostęp oraz kopie własnych danych osobowych,
- Sprostowanie (poprawienie) własnych danych osobowych,
- Usunięcie własnych danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa,
- Ograniczenie przetwarzania Państwa danych osobowych,
- Przenoszenie własnych danych osobowych, na warunkach określonych w RODO
- Cofnięcie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes – art. 6 ust.1 lit. f RODO.
- Wycofanie udzielonej zgody dotyczącej przetwarzania danych osobowych. Wycofanie danej zgody nie wpływa na nasze prawo do przetwarzania danych w celu opisanym w tej zgodzie do chwili jej cofnięcia.
- Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.
W celu skorzystania z powyższych praw prosimy o skontaktowanie się z nami na wyżej podane dane kontaktowe.
- Państwa dane osobowe mogą być przekazywane – z wyjątkiem osób upoważnionych przez Administratora podmiotom współpracującym (odbiorcom) z Administratorem, w szczególności dostawcom usług IT, oraz podmiotom świadczącym usługi: archiwizacyjne, prawne, audytorskie czy kontrolne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
- Informujemy, że Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu
22 RODO.
Klauzula informacyjna dla uczestników rekrutacji lub osób ubiegających się o zatrudnienie
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwanego RODO, informujemy:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest AMED Sp. z o.o. ul. Ceglana 67C, 40-514 Katowice,
NIP: 9542519559, REGON: 240090900, KRS: 0000237033. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: kontakt@amed-klinika.pl telefonicznie pod nr +48 721 148 556 lub listownie na adres podany powyżej.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres
e-mail: iod@amed-klinika.pl lub pisemnie kierując korespondencję na adres siedziby Administratora Danych Osobowych. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu:
• Realizacja obowiązków prawnych Administratora, związanych z prowadzeniem rekrutacji
i wynikających w szczególności z art. 221 Kodeksu pracy (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – „obowiązek prawny”;
• Zawarcia i realizacji umowy w przypadku pozytywnego przejścia procesu rekrutacyjnego (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – „wykonanie umowy”;
• Uwzględnienia Państwa aplikacji w przyszłych procesach rekrutacyjnych na podstawie udzielonej zgody (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 9 ust. 2 lit. a RODO) – „zgoda”;
• Prowadzenie rekrutacji z wykorzystaniem danych innych niż niezbędne dla zawarcia umowy
(np. zdjęć, informacji o stanie cywilnym, zainteresowaniach itp.), dobrowolnie przekazanych przez uczestnika rekrutacji (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 9 ust. 2 lit. a RODO) – „zgoda”;
• Dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z rekrutacją lub też
w związku z potrzebą wykazania określonych faktów, mających w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”; terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks pracy.
• Ustalenia czy dane osobowe uczestnika rekrutacji są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym1 (art. 10 RODO w związku z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym) - podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – „obowiązek prawny”;
1Dotyczny jedynie sytuacji, w której ewentualne zatrudnienie wiązać się będzie z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem małoletnich lub z opieką nad nimi.
4. Państwa dane osobowy mogły zostać pozyskane przez Administratora:
• Bezpośrednio od Państwa.
• Za pośrednictwem innej osoby (np. znajomego, który rekomenduje Państwa do pracy).
5. Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla wzięcia udziału w rekrutacji. Odmowa przekazania danych może się wiązać z brakiem możliwości udziału w rekrutacji.
6. Zgodnie z przepisami kodeksu pracy jako pracodawca mamy obowiązek wymagać od Państwa podania następujących informacji:
• W przypadku zatrudnia na podstawie umowy o pracę: imię (imiona), nazwisko, data urodzenia, przekazane przez uczestnika rekrutacji dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne dla wykonywania pracy na określonym stanowisku, informacje o wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia,
• W przypadku zatrudnia na podstawie umowy cywilnoprawnej: imię (imiona), nazwisko, adres zamieszkania, adres korespondencyjny, numer PESEL, numer NIP, informacje nt. urzędu skarbowego
i oddziału NFZ, numer rachunku bankowego
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa (dotyczy danych wykraczających poza
art. 221 § 1 Kodeksu pracy), zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
7. Państwa dane osobowe będą wykorzystywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji opisanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
• Okres prowadzenia rekrutacji (o ile kandydat nie wyrazi odrębnej zgody na uwzględnianie jego zgłoszenia w innych rekrutacjach Administratora),
• Czas przechowywania danych w związku z dochodzeniem lub obroną przed roszczeniami szczegółowo określa kodeks cywilny,
• Czas do momentu ewentualnego wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
• Czas do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu.
8. Mają Państwo prawo złożyć wniosek do Administratora o:
• Dostęp oraz kopie własnych danych osobowych,
• Sprostowanie (poprawienie) własnych danych osobowych,
• Usunięcie własnych danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa,
• Ograniczenie przetwarzania Państwa danych osobowych,
• Przenoszenie własnych danych osobowych, na warunkach określonych w RODO
• Cofnięcie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
• Wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes – art. 6 ust.1 lit. f RODO.
• Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.
W celu skorzystania z powyższych praw prosimy o skontaktowanie się z nami na wyżej podane dane kontaktowe.
9. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane – za wyjątkiem osób upoważnionych przez Administratora innym podmiotom, w tym: podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie
z przepisami prawa, podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu (np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym nam usługi doradcze) innym podmiotom, w tym: podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie z przepisami prawa, podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu
(np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym nam usługi doradcze, audytorskie czy kontrolne).
10. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
11. Informujemy, że Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.
W PRZYPADKU CHĘCI UCZESTNICTWA W PRZYSZŁYCH PROCESACH REKRUTACYJNYCH PROSIMY O ZAŁĄCZENIE NASTĘPUJĄCEJ KLAUZULI:
Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i innych dokumentach aplikacyjnych w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez AMED Sp. z o.o. jest w tym umieszczenie danych w bazie rekrutacyjnej i przechowywanie przez okres 2 lat.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach – wymagane, jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.