fbpx
AMED
  • Klinika
  • Sport
  • NFZ
  • Dzieci i młodzież
Kontakt
Klauzula informacyjna dla kontrahentów Amed Sp. z o.o.

Klauzula informacyjna dla kontrahentów, oferentów, przedstawicieli kontrahentów, w tym członków zarządu, pełnomocników kontrahentów lub osób wskazanych do kontaktu w ramach współpracy

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwanego RODO, informujemy:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest AMED Sp. z o.o. ul. Ceglana 67C, 40-514 Katowice, NIP: 9542519559, REGON: 240090900, KRS: 0000237033. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: kontakt@amed-klinika.pl telefonicznie pod nr +48 721 148 556 lub listownie na adres podany powyżej.

  1. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@amed-klinika.pl lub pisemnie kierując korespondencję na adres siedziby Administratora Danych Osobowych. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

  1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu:

  • Realizacja obowiązków prawnych Administratora związanych z realizowaną umową, np. prowadzenie dokumentacji rachunkowej. Podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. c RODO - „obowiązek prawny”;

  • Realizacja obowiązków lub praw Administratora wynikających z umowy. Podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. b RODO - „realizacja umowy”;

  • Podjęcia czynności przed zawarciem umowy. Podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w zakresie danych osobowych osób prowadzących działalność gospodarczą, z którymi Spółka może zawrzeć umowę;

  • Kontaktu z przedstawicielami kontrahentów lub osobami wskazanymi do kontaktu w sprawach dotyczących realizacji umowy. Podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO - „prawnie uzasadniony interes”;

  • Dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z umową lub też potrzebą wykazania określonych faktów, mających w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora.

Podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO – „prawnie uzasadniony interes”. Terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks cywilny.

  • Wykazania spełnienia obowiązków wynikających z rozliczenia dofinansowania ze środków publicznych - przez odpowiednie okresy wskazane w umowach oraz we właściwych przepisach regulujących udzielanie dofinansowania – co do zasady są to okresy 5-letnie.

  1. Państwa dane osobowe mogły zostać pozyskane przez Administratora:

  • Bezpośrednio od Państwa.

  • Z umowy o współpracy z kontrahentem.

  • Udostępnione przez kontrahenta, z którym łączy Panią/Pana umowa o pracę lub umowa cywilnoprawna.

Możemy również pozyskiwać Państwa dane osobowe z publicznych źródeł, takich jak rejestry przedsiębiorców CEIDG lub KRS w celu weryfikacji podanych przez Państwa informacji. Zakres przetwarzanych danych będzie w takim przypadku ograniczony do danych dostępnych publicznie w odpowiednich rejestrach. Możemy również pozyskiwać Państwa dane osobowe od podmiotów, w których są Państwo zatrudnieni, lub którego są Państwo reprezentantami. Zakres przetwarzanych danych obejmie w takim przypadku informacje konieczne do prowadzenia Postępowania oraz kontaktu z Oferentem, np. informacje o ustaniu Państwa zatrudnienia u danego podmiotu lub zmianie danych kontaktowych. Możemy pozyskiwać także dane osobowe podwykonawców Oferentów od Oferentów, którzy dostarczyli Spółce takie dane w ramach Postępowania.

  1. Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji umowy oraz innych wskazanych powyżej celów Administratora. Odmowa przekazania danych może się wiązać z brakiem możliwości realizacji umowy oraz innych wskazanych celów Administratora.

Strona 1 z 2

  1. Państwa dane osobowe będą wykorzystywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji opisanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:

  • Czas trwania umowy z Administratorem.

  • Czas przechowywania dokumentów określonych przepisami prawa.

  • Czas przechowywania danych w związku z dochodzeniem lub obroną przed roszczeniami szczegółowo określa kodeks cywilny.

  • Czas przechowywania danych w związku z prowadzeniem ksiąg rachunkowych wynosi 5 lat – zgodnie z art. 112 ustawy o podatku od towarów i usług Dz.U.2017.1221 tj. z dnia 2017.06.24.

  1. Mają Państwo prawo złożyć wniosek do Administratora o:

  • Dostęp oraz kopie własnych danych osobowych,

  • Sprostowanie (poprawienie) własnych danych osobowych,

  • Usunięcie własnych danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa,

  • Ograniczenie przetwarzania Państwa danych osobowych,

  • Przenoszenie własnych danych osobowych, na warunkach określonych w RODO

  • Cofnięcie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  • Wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes – art. 6 ust.1 lit. f RODO.

  • Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Urząd Ochrony Danych

Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.



W celu skorzystania z powyższych praw prosimy o skontaktowanie się z nami na wyżej podane dane kontaktowe.

  1. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane – z wyjątkiem osób upoważnionych przez Administratora podmiotom współpracującym (odbiorcom) z Administratorem, w szczególności dostawcom usług IT oraz podmiotom świadczącym usługi: księgowo-finansowe, archiwizacyjne, doręczania korespondencji i przesyłek, prawne, windykacyjne, audytorskie czy kontrolne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.

  1. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

  1. Informujemy, że Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.

DODATKOWA INFORMACJA DLA PRZEDSTAWICIELI KONTRAHENTÓW LUB OSÓB WSKAZANYCH DO KONTAKTU W UMOWIE

Państwa dane osobowe zostały pozyskane z umowy będącej podstawą współpracy z Administratorem. Administrator będzie je przetwarzać w zakresie wskazanym w umowie (imię, nazwisko, stanowisko, dane kontaktowe, miejsce zatrudnienia).




Klauzula informacyjna dot. nagrywania rozmów telefonicznych Amed Sp. z o.o.

Informacja na temat przetwarzania danych osobowych w związku z nagrywaniem rozmów telefonicznych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwanego RODO, informujemy:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest AMED Sp. z o.o. ul. Ceglana 67C, 40-514 Katowice, NIP: 9542519559, REGON: 240090900, KRS: 0000237033. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: kontakt@amed-klinika.pl telefonicznie pod nr +48 721 148 556 lub listownie na adres podany powyżej.

  1. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@amed-klinika.pl lub pisemnie kierując korespondencję na adres siedziby Administratora Danych Osobowych. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

  1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu:

  • Obsługi pacjentów/klientów za pośrednictwem infolinii, gdzie podstawa prawną przetwarzania danych jest zgoda osoby dzwoniącej wyrażona poprzez kontynuację rozmowy - art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

  • Zapewnienia bezpieczeństwa i poprawy jakości obsługi pacjentów / klientów, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit b, f RODO w szczególności potrzeba doskonalenia jakości świadczonych usług,

  • Dochodzenia lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z umową lub też potrzebą wykazania określonych faktów, mających w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora, gdzie podstawa prawną jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO – „prawnie uzasadniony interes”. Terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks cywilny.

  1. Wszystkie rozmowy są nagrywane. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na nagrywanie rozmów, należy się rozłączyć.

  1. Państwa dane osobowe będą wykorzystywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji opisanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:

  • Czas nie dłuższy niż 3 miesiące od daty nagrania. W przypadku, w którym nagrania stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.

  • Czas przechowywania danych w związku z dochodzeniem lub obroną przed roszczeniami szczegółowo określa kodeks cywilny.

  • Czas wniesienia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzanych danych

  1. Mają Państwo prawo złożyć wniosek do Administratora o:

  • Dostęp oraz kopie własnych danych osobowych,

  • Sprostowanie (poprawienie) własnych danych osobowych,

  • Usunięcie własnych danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa,

  • Ograniczenie przetwarzania Państwa danych osobowych,

  • Przenoszenie własnych danych osobowych, na warunkach określonych w RODO

  • Cofnięcie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  • Wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes – art. 6 ust.1 lit. f RODO.

  • Wycofanie udzielonej zgody dotyczącej przetwarzania danych osobowych. Wycofanie danej zgody nie wpływa na nasze prawo do przetwarzania danych w celu opisanym w tej zgodzie do chwili jej cofnięcia.

Strona 1 z 2

  • Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Urząd Ochrony Danych

Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.



W celu skorzystania z powyższych praw prosimy o skontaktowanie się z nami na wyżej podane dane kontaktowe.

  1. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane – z wyjątkiem osób upoważnionych przez Administratora podmiotom współpracującym (odbiorcom) z Administratorem, w szczególności dostawcom usług IT, oraz podmiotom świadczącym usługi: archiwizacyjne, prawne, audytorskie czy kontrolne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.

  1. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

  1. Informujemy, że Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.















































Klauzula informacyjna dla pacjentów Amed Sp. z o.o.

nformacja na temat przetwarzania danych osobowych pacjentów, ich przedstawicieli ustawowych oraz osób upoważnionych przez pacjentów

Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwanego RODO, informujemy:



Administratorem Państwa danych osobowych jest AMED Sp. z o.o. ul. Ceglana 67C, 40-514 Katowice, NIP: 9542519559,

Administrator

REGON: 240090900, KRS: 0000237033.

danych osobowych

Kontakt  z  Administratorem  jest  możliwy  poprzez  adres  e-mail:  kontakt@amed-klinika.pl  telefonicznie  pod  nr

+48 721 148 556 lub listownie na adres podany powyżej.

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@amed-

Inspektor ochrony

klinika.pl lub pisemnie kierując korespondencję na adres siedziby Administratora.

danych

Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych

osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Co do zasady dane osobowe są przez Państwa podawane bezpośrednio w momencie zgłoszenia: osobiście, przez system

e-rejestracji lub poprzez kontakt telefoniczny. W przypadku w którym rejestrują się Państwo przez aplikację innego podmiotu

pośredniczącego np. znanylekarz.pl Państwa dane otrzymujemy od tego operatora lub aplikacji. W przypadku kontynuacji

Skąd pozyskujemy

leczenia rozpoczętego w innym miejscu, dane mogą być otrzymywane również od innych placówek medycznych.

dane?

W szczególnych sytuacjach uzasadnionych stanem zdrowia, Państwa dane osobowe mogą być uzyskiwane od osób bliskich.

W przypadku upoważnienia przez pacjenta innej osoby do dostępu do danych medycznych (dokumentacji medycznej lub

informacji o stanie zdrowia) dane tej upoważnionej osoby pozyskiwane są od pacjenta. Możemy otrzymywać Państwa dane

osobowe także od ubezpieczycieli, z którymi zawarli Państwo umowę ubezpieczenia zdrowotnego.

Aby umówić wizytę przetwarzane są Państwa dane takie jak: imię, nazwisko, płeć, PESEL lub datę urodzenia (w przypadku

braku numeru PESEL), numer telefonu. Powyższe dane są wykorzystywane także w celu weryfikacji tożsamości przed

Zakres

udzieleniem świadczenia zdrowotnego. Jako podmiot leczniczy jesteśmy zobowiązani do prowadzenia i przechowywania

przetwarzania

dokumentacji medycznej, której treść i zakres określają obowiązujące przepisy prawa. Dane zawarte w dokumentacji

danych osobowych

obejmują m.in. opis przebiegu procesu leczenia i diagnostyki.

W przypadku przebywania na terenie placówki Państwa wizerunek może być przetwarzany w związku z monitoringiem

wizyjnym.

Cel przetwarzania Państwa danych

Podstawa prawna przetwarzania danych

Zapewnienie profilaktyki zdrowotnej, diagnozy medycznej i

art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w zw. z art. 9 ust. 2 lit. h

leczenia, w tym zapewnienia opieki zdrowotnej oraz zarządzania

RODO w zw. przepisami regulującymi proces udzielania

usługami opieki zdrowotnej (m.in. dokonania rejestracji,

świadczeń zdrowotnych, w szczególności przepisami

rozliczenia z płatnikiem, prowadzenia, przechowywania i

ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności

udostępnienia dokumentacji medycznej, weryfikacji tożsamości

leczniczej, ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach

przed wizytą na stanowiskach rejestracyjnych czy w gabinecie

pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz ustawy z dnia

lekarskim, wystawiania zwolnień lekarskich oraz ich obsługa w

27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej

systemach, przypomnienie o terminie realizacji świadczenia

finansowanych ze środków publicznych.

zdrowotnego, potwierdzenie wizyty, odwołanie wizyty,

poinformowanie o zmianach organizacyjnych w placówce

medycznej, które mają wpływ na udzielenie oczekiwanego

świadczenia)

Weryfikacji tożsamości pacjenta oraz osoby upoważnionej przez

art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. przepisami regulującymi

Cel oraz podstawa

pacjenta do dostępu do danych medycznych (dokumentacja

proces udzielania świadczeń zdrowotnych, w

medyczna oraz informacja o stanie zdrowia)

szczególności przepisami ustawy z dnia 6 listopada

prawna

2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta

przetwarzania

oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach

danych

opieki zdrowotnej finansowanych ze środków

publicznych

W przypadku prowadzenia korespondencji w formie tradycyjnej i

art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadniony interes

elektronicznej z użyciem poczty e-mail oraz formularzy

administratora danych. W przypadku przekazywania

kontaktowych, Państwa dane są przetwarzane w celu

przez użytkownika szczególnych kategorii danych (np.

prowadzenia kontaktu, w tym udzielenia odpowiedzi na zadane

informacji o stanie zdrowia), oświadcza on, że wyraża

pytania

zgodę na ich wykorzystanie w celu właściwej obsługi

zgłoszenia i realizacji zapytania, w tym prowadzenia

komunikacji i udzielania odpowiedzi (podstawa prawna

– art. 9 ust. 2 lit. a RODO) – „zgoda”.

Obrony praw i dochodzenia roszczeń w związku z prowadzoną

art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z art. 9 ust. 2 lit f)

przez nas działalnością.

RODO).

Prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń podatkowych.

art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy z

dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości oraz ustawy

z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.



Realizacja umowy, której jesteś stroną

art. 6 ust. 1 lit. b) RODO

Korzystania z usług e-rejestracji

art. 6 ust. 1 lit. b RODO - realizacja i wykonanie umowy

w związku ze świadczeniem usług związanych z

prowadzeniem i obsługą konta e-rejestracja. Będziecie

państwo otrzymywali korespondencję za

pośrednictwem wiadomości e-mail, sms lub poprzez

kontakt telefoniczny związaną z realizacją usługi m.in.

potwierdzenia rezerwacji i terminu wykonania usługi.

Nie stanowi ona treści marketingowych, a jedynie

stanowi formę potwierdzenia

Realizowanie praw pacjenta w zakresie udostępniania

art. 6 ust.1 lit c RODO w zw. z art. 9 ust. 3 oraz art. 26

dokumentacji medycznej oraz stanu zdrowia osobom

ust. 1 Ustawy o prawach pacjenta oraz § 8 ust. 1

upoważnionym przez pacjenta poprzez kontakt telefoniczny czy

Rozporządzenia MZ art. 6 ust. 1 lit. b RODO, jako tzw.

mailowy lub osobiście

prawnie uzasadniony interes administratora jakim jest

opieka około obsługowa pacjenta

Zapewnienia bezpieczeństwa pacjentów poprzez stosowanie

prawnie uzasadniony interes administratora danych

monitoringu wizyjnego.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zw. z art. 23a ustawy z dnia

15 kwietnia 2011 r., o działalności leczniczej.

Jeśli wyrazili Państwo zgodę na komunikację marketingową,

art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zw. z art. 172 Prawa

Państwa dane mogą być wykorzystywane dla celów

telekomunikacyjnego oraz art. 10 ustawy o

marketingowych w odniesieniu do oferowanych przez nas

świadczeniu usług drogą elektroniczną (w zależności

produktów i usług (drogą telefoniczną i/lub mailową)

od formy komunikacji – telefoniczna lub drogą

elektroniczną).

Państwa dane będą przechowywane przez czas określony przepisami prawa, a w szczególności przez okres wynikający z art.

29 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Dokumentacja medyczna jest

przechowywana co do zasady przez okres co najmniej 20 lat od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego

wpisu. W pewnych okolicznościach ustawowych czas ten może być przedłużony do 30 lat. Po upływu ustawowego czasu

przechowywania dokumentacji medycznej będzie ona niszczona lub usuwana w sposób uniemożliwiający identyfikację

pacjenta, którego dotyczyła. Dane służące do celów rozliczania świadczeń zdrowotnych, a także dane służące do dochodzenia

Okres

roszczeń będą przetwarzane przez okres przedawnienia tych roszczeń zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego. Dane

przetwarzania

przetwarzane na potrzeby księgowości i rozliczeń podatkowych są przetwarzane przez okres 5 lat od końca roku

danych

kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.

Dane przetwarzane w celach kontaktowych będą przetwarzane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na zadane

pytanie i prowadzenia korespondencji z tym związanej, a następnie przez okres przedawnienia potencjalnych roszczeń

związanych z prowadzoną korespondencją.

Dane rejestrowane przez system monitoringu wizyjnego są przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące. Jeżeli

nagrania obrazu stanowią lub mogą stanowić dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa, termin ten ulega

przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Po tym terminie dane są automatycznie nadpisywane

Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione:

•  podmiotom publicznym tj. w szczególności: Narodowemu Funduszowi Zdrowia, Ministerstwu Zdrowia, Centrum

e-Zdrowia, ubezpieczycielom, innym podmiotom udzielającym świadczeń zdrowotnych do zapewnienia ciągłości

leczenia,

•  dostawcom usług i podmiotom wyspecjalizowanym w zapewnianiu obsługi technicznej systemów IT,

Odbiorcy danych

•  dostawcom usług pocztowych, kurierskich, prawnych i doradczych oraz wspierających Administratora w dochodzeniu

należnych roszczeń (w szczególności kancelariom prawnym, firmom windykacyjnym),

•  podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, w szczególności zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 6 listopada

2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta,

•  osobom przez Państwa upoważnionym do otrzymywania informacji o Państwa stanie zdrowia jako Pacjenta.

Przysługują Państwu następujące prawa:

•  prawo dostępu do własnych danych osobowych – potwierdzimy, czy przetwarzamy Państwa dane, a jeżeli tak,

umożliwimy Państwu do nich dostęp oraz przekażemy informacje w zakresie wskazanym w art. 15 RODO.

•  prawo do sprostowanie własnych danych osobowych, gdy są nieprawidłowe lub niekompletne.

•  prawo do usunięcie własnych danych osobowych, jeżeli spełniona została jedna z przesłanek określonych w art. 17

RODO.

•  prawo do ograniczenie przetwarzania Państwa danych osobowych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, np.

Prawa osób,

jeżeli kwestionują Państwo prawidłowości danych osobowych.

których dane

•  prawo do przenoszenia własnych danych osobowych – mogą Państwo od nas otrzymać własne dane w powszechnie

przetwarzamy

używanym formacie, jeżeli przetwarzamy te dane w sposób zautomatyzowany i na podstawie Państwa zgody.

•  cofnięcie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z

prawem przetwarzania, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

•  wniesienia sprzeciwu, gdy dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, czyli w przypadku

tzw. uzasadnionego interesu administratora, mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn

związanych ze szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych.

•  wniesienie skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)

jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.



W celu skorzystania z powyższych praw prosimy o skontaktowanie się z nami na wyżej wymienione dane kontaktowe.

Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do udzielenia świadczeń zdrowotnych ze względu na wymogi

prawne nałożone na nas jako podmiot leczniczy, w tym m.in. konieczność prowadzenia, przechowywania i udostępniania

dokumentacji medycznej. Odmowa podania danych może być podstawą do odmowy udzielenia świadczenia zdrowotnego.

Podanie danych jest również niezbędne do wystawienia rachunku lub faktury.

Podanie danych do komunikacji jest konieczne do jej prowadzenia.

Dobrowolność

Jeżeli podają nam Państwo swój numer telefonu czy adres e-mail, odbywa się to na zasadzie dobrowolności, niemniej

pozwala nam to na zapewnienie ciągłości opieki medycznej.

podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w postaci wizerunku jest konieczne dla możliwości przebywania na terenie

placówki wyposażonej w monitoring wizyjny.

Podanie danych osobowych w  celach marketingowych jest  całkowicie dobrowolne,  brak zgody  na  komunikację

marketingową nie może być podstawą do odmowy udzielenia świadczenia zdrowotnego. Wyrażenie zgody jest zawsze

dobrowolne, a zgoda może być wycofana w każdym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem

przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Dodatkowa

Państwa dane osobowe zostały pozyskane za pośrednictwem pacjentów (lub ich przedstawicieli ustawowych). Administrator

informacja dla osób

będzie je przetwarzać w zakresie wskazanym przez pacjentów oraz przepisy prawa (imię, nazwisko, data urodzenia, dane

upoważnionych

kontaktowe).

przez pacjentów

Podczas rejestracji pacjenta, składaniu wniosku o wydanie dokumentacji medycznej lub w innych sytuacjach wymagających potwierdzenia tożsamości pacjenta (lub innej osoby np. upoważnionej przez pacjenta), odwiedzającego AMED Sp. z o.o. z siedzibą w Knurowie, mamy obowiązek potwierdzić, że dana osoba jest tą, za którą się podaje. W celu weryfikacji tożsamości AMED Sp. z o.o. ma zatem prawo żądać od pacjenta, osoby upoważnionej przez pacjenta lub innych osób okazania:



Okazywanie dokumentów

  • Dokumentu potwierdzającego tożsamość (dowodu osobistego, paszportu, karty pobytu, polskiego dokumentu

tożsamości cudzoziemca) lub

  • Innego dokumentu publicznego, pozwalającego na jednoznaczną identyfikację (np. prawo jazdy, legitymacja szkolna dla

osoby do 18. roku życia).

tożsamości

Podstawa prawna:

  • 23 ust. 2 i art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U.2020.849 tj.),

  • Art. 50 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,

  • 24 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO),

  • Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 17 czerwca 2015 r. (sygn. II OSK 2770/13).
Klauzula informacyjna dot. rekrutacji Amed Sp. z o.o.

Klauzula informacyjna dla uczestników rekrutacji lub osób ubiegających się o zatrudnienie

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwanego RODO, informujemy:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest AMED Sp. z o.o. ul. Ceglana 67C, 40-514 Katowice, NIP: 9542519559, REGON: 240090900, KRS: 0000237033. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: kontakt@amed-klinika.pl telefonicznie pod nr +48 721 148 556 lub listownie na adres podany powyżej.

  1. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@amed-klinika.pl lub pisemnie kierując korespondencję na adres siedziby Administratora Danych Osobowych. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

  1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu:
  • Realizacja obowiązków prawnych Administratora, związanych z prowadzeniem rekrutacji

i wynikających w szczególności z art. 221 Kodeksu pracy (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. c RODO) –

„obowiązek prawny”;

  • Zawarcia i realizacji umowy w przypadku pozytywnego przejścia procesu rekrutacyjnego (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – „wykonanie umowy”;

  • Uwzględnienia Państwa aplikacji w przyszłych procesach rekrutacyjnych na podstawie udzielonej zgody

(podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 9 ust. 2 lit. a RODO) – „zgoda”;

  • Prowadzenie  rekrutacji z wykorzystaniem  danych  innych  niż  niezbędne  dla  zawarcia  umowy

(np. zdjęć, informacji o stanie cywilnym, zainteresowaniach itp.), dobrowolnie przekazanych przez

uczestnika rekrutacji (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 9 ust. 2 lit. a RODO) – „zgoda”;

  • Dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z rekrutacją lub też w związku z potrzebą wykazania określonych faktów, mających w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”; terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks pracy.

  • Ustalenia czy dane osobowe uczestnika rekrutacji są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw

na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym1 (art. 10 RODO w związku z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym) - podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – „obowiązek prawny”;

1Dotyczny jedynie sytuacji, w której ewentualne zatrudnienie wiązać się będzie z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem małoletnich lub z opieką nad nimi.

  1. Państwa dane osobowy mogły zostać pozyskane przez Administratora:

  • Bezpośrednio od Państwa.

  • Za pośrednictwem innej osoby (np. znajomego, który rekomenduje Państwa do pracy).

  1. Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla wzięcia udziału w rekrutacji. Odmowa przekazania danych może się wiązać z brakiem możliwości udziału w rekrutacji.

  1. Zgodnie z przepisami kodeksu pracy jako pracodawca mamy obowiązek wymagać od Państwa podania następujących informacji:

  • W przypadku zatrudnia na podstawie umowy o pracę: imię (imiona), nazwisko, data urodzenia, przekazane przez uczestnika rekrutacji dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne dla wykonywania pracy na określonym stanowisku, informacje o wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia,

  • W przypadku zatrudnia na podstawie umowy cywilnoprawnej: imię (imiona), nazwisko, adres zamieszkania, adres korespondencyjny, numer PESEL, numer NIP, informacje nt. urzędu skarbowego i oddziału NFZ, numer rachunku bankowego





Strona 1 z 2

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa (dotyczy danych wykraczających poza art. 221 § 1 Kodeksu pracy), zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

  1. Państwa dane osobowe będą wykorzystywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji opisanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:

  • Okres prowadzenia rekrutacji (o ile kandydat nie wyrazi odrębnej zgody na uwzględnianie jego zgłoszenia w innych rekrutacjach Administratora),

  • Czas przechowywania danych w związku z dochodzeniem lub obroną przed roszczeniami szczegółowo określa kodeks cywilny,

  • Czas do momentu ewentualnego wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,

  • Czas do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu.

  1. Mają Państwo prawo złożyć wniosek do Administratora o:

  • Dostęp oraz kopie własnych danych osobowych,

  • Sprostowanie (poprawienie) własnych danych osobowych,

  • Usunięcie własnych danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa,

  • Ograniczenie przetwarzania Państwa danych osobowych,

  • Przenoszenie własnych danych osobowych, na warunkach określonych w RODO

  • Cofnięcie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  • Wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes – art. 6 ust.1 lit. f RODO.

  • Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Urząd Ochrony Danych

Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.

W celu skorzystania z powyższych praw prosimy o skontaktowanie się z nami na wyżej podane dane kontaktowe.

  1. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane – za wyjątkiem osób upoważnionych przez Administratora

innym podmiotom, w tym: podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie

z przepisami prawa, podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu (np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym nam usługi doradcze) innym podmiotom, w tym: podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie z przepisami prawa, podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu (np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym nam usługi doradcze, audytorskie czy kontrolne).

  1. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

  1. Informujemy, że Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.




W PRZYPADKU CHĘCI UCZESTNICTWA W PRZYSZŁYCH PROCESACH REKRUTACYJNYCH PROSIMY O ZAŁĄCZENIE NASTĘPUJĄCEJ KLAUZULI:

Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i innych dokumentach  aplikacyjnych  w  celu  wykorzystania  ich  w  przyszłych  procesach  rekrutacyjnych prowadzonych przez AMED Sp. z o.o. jest w tym umieszczenie danych w bazie rekrutacyjnej i

przechowywanie przez okres 2 lat.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach – wymagane, jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.





Strona 2 z 2

Polityka prywatności i plików cookies Amed Sp. z o.o.
Polityka prywatności i plików cookies Szanujemy i chronimy Twoją prywatność. Dlatego opracowaliśmy dokument, który precyzuje zagadnienia związane z gromadzeniem, przetwarzaniem i przechowywaniem danych osobowych koniecznych do świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu internetowego w domenie https://amed-klinika.pl/ Dbamy również, aby przetwarzanie Twoich danych odbywało się zgodne z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „RODO”. Postanowienia ogólne I. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony https://amed-klinika.pl/ jest AMED sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-514 Katowice, ul. Ceglana 67C) NIP: 9542519559, REGON: 240090900 KRS: 0000237033. Administrator danych jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa. Kontakt z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@amed-klinika.pl lub pod numerem telefonu +48 721 148 556. II. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) w osobie Pana Dawida Szarka, z którym można się skontaktować w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz wykonaniem praw przysługujących użytkownikom zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych za pomocą adresu e-mail: iod@amed-klinika.pl III. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz innymi aktualnie obowiązującymi (tj. przez cały okres przetwarzania określonych danych) przepisami prawa o ochronie danych osobowych. IV. Odwiedzając naszą stronę internetową, w sposób automatyczny zbierane są dane informatyczne dotyczące:  Adresu IP,  Rodzaju systemu operacyjnego,  Rodzaju/typu przeglądarki. V. W związku z prowadzoną przez nas działalnością przetwarzamy (lub możemy przetwarzać) dane osobowe w następujących celach: • Prowadzenia korespondencji w formie tradycyjnej i elektronicznej z użyciem poczty e-mail oraz za pomocą formularzy kontaktowych. Państwa dane są przetwarzane w celu prowadzenia kontaktu, w tym udzielenia odpowiedzi na zadane pytania, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadniony interes administratora danych. W przypadku przekazywania przez użytkownika szczególnych kategorii danych (np. informacji o stanie zdrowia), oświadcza on, że wyraża zgodę na ich wykorzystanie w celu właściwej obsługi zgłoszenia i realizacji zapytania, w tym prowadzenia komunikacji i udzielania odpowiedzi (podstawa prawna – art. 9 ust. 2 lit. a RODO) – „zgoda”. • Zapisu i wysyłki newslettera w zakresie przetwarzania danych takich jak: adres e-mail, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem administrator realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku jest nim cel marketingowy własnych usług i produktów). • Zarządzanie profilami administratora w social mediach w zakresie przetwarzania danych w związku z korzystaniem z danej platformy społecznościowej, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli prawnie uzasadniony interes administratora do zarządzania profilem na danej platformie oraz Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO), jaką jest wyrażenie np. poprzez dołączenie do grupy stworzonej przez administratora na danej platformie. Dane są współadministrowane przez AMED Sp. z o.o i portal Facebook. Dane będą przetwarzane do czasu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. • Zarządzania plikami cookie w zakresie przetwarzania danych takich jak: IP, zachowanie użytkownika na stronie, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe za Twoją zgodą. Zgody udzielasz podczas pierwszej wizyty na stronie. • Ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami w zakresie przetwarzania danych podanych w powyższych punktach, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem administrator realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem administratora jest posiadanie danych osobowych, które pozwolą ustalić roszczenia, dochodzić roszczeń lub bronić się przed roszczeniami osób korzystających ze strony lub osób trzecich czy klientów). VI. Dane gromadzone za pomocą Serwisu nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowaniu w rozumieniu art. 22 RODO. VII. Dane osobowe przetwarzane za pośrednictwem Serwisu z zachowaniem wszystkich gwarancji bezpieczeństwa danych mogą być przekazywane osobom upoważnionym przez Administratora jak również innym podmiotom, w tym:  podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie z przepisami prawa,  podmiotom przetwarzającym w imieniu Administratora (np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, dostawcy usług technicznych, IT, hostingu),  innym Administratorom Danych w zakresie niezbędnym do realizacji usług i oraz wymogów prawnych (np. kancelariom prawnym lub notarialnym). VIII. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych, użytkownikowi strony przysługuje:  prawo dostępu do własnych danych osobowych - potwierdzimy, czy przetwarzamy Twoje dane, a jeżeli tak, umożliwimy Ci do nich dostęp oraz przekażemy informacje w zakresie wskazanym w art. 15 RODO,  prawo do sprostowania własnych danych osobowych (art. 16 RODO), gdy Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne,  prawo do usunięcia własnych danych osobowych, jeżeli spełniona została jedna z przesłanek określonych w art. 17 RODO, np. Twoje dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane.  prawo do ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, np. jeżeli kwestionujesz prawidłowość Twoich danych osobowych.  prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, w sytuacji, kiedy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, czyli w przypadku tzw. uzasadnionego interesu administratora, możesz w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją – wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Po wniesieniu sprzeciwu administrator nie będzie mógł już przetwarzać danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.  prawo do przenoszenia własnych danych osobowych – możesz od nas otrzymać własne dane w powszechnie używanym formacie, jeżeli przetwarzamy te dane w sposób zautomatyzowany i na podstawie Twojej zgody. Możemy przekazać te dane innemu administratorowi lub zażądać, byśmy to my mu je przesłali, o ile jest to technicznie możliwe.  prawo do cofnięcia wyrażonej przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem.  prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - https://uodo.gov.pl/pl/83/155, jeżeli uważasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się niezgodnie z przepisami prawa. W celu realizacji wskazanych powyżej praw należy skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@amed-klinika.pl IX. Administrator nie będzie przekazywał Twoich danych osobowych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (do krajów innych niż kraje Unii Europejskiej oraz Islandia, Norwegia i Liechtenstein). X. Dane gromadzone w sposób automatyczny 1. Korzystanie z Serwisu wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, które są automatycznie zapisywane w dziennikach zdarzeń. 2. W dziennikach zdarzeń zapisywane są dane dotyczą sesji użytkowników tak jak: adres IP, rodzaj nazwa urządzenia, data i czas odwiedzin naszego serwisu, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym. 3. Dane przedstawione w ust. 2 nie są kojarzone z konkretnymi osobami. 4. Dostęp do zawartości dzienników zdarzeń posiadają osoby upoważnione przez Administratora do administrowania Serwisem. Chronologiczny zapis informacji o zdarzeniach stanowi wyłącznie materiał pomocniczy, wykorzystywany w celach administracyjnych. Analiza dzienników zdarzeń umożliwia w szczególności wykrywanie zagrożeń, zapewnienie odpowiedniego bezpieczeństwa Serwisu oraz wykonywanie statystyk w celu lepszego poznania sposobu korzystania z Serwisu przez użytkowników. 5. Dane wskazane w ust. 2 powyżej są wykorzystywane w celu diagnozowania problemów związanych z funkcjonowaniem Serwisu i analizowania ewentualnych naruszeń bezpieczeństwa, zarządzania Serwisem oraz w celu wykonywania statystyk (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”. 6. Ponadto serwis do sprawnego działania wykorzystuje pliki cookie. Więcej informacji na ten temat znajduje się w dalszej części polityki. XI. Twoje dane są przez nas zabezpieczane, poprzez stosowanie środków technicznych i organizacyjnych w celu zapobiegnięcia ryzyka naruszenia praw lub wolności. XII. Stosujemy protokół transmisji SSL dzięki czemu zapewnimy, iż przesył danych na naszej stronie jest bezpieczny. Protokół SSL polega na kodowaniu danych przed ich wysłaniem z Twojej przeglądarki i dekodowaniu po bezpiecznym dotarciu na serwer obsługujący Stronę Internetową. XIII. Wymóg podania danych osobowych  Jeżeli kontaktujesz się z nami w jakiejkolwiek sprawie związanej ze stroną, naszymi produktami lub usługami, które świadczymy, podanie Twoich danych kontaktowych może być konieczne do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie.  Jeśli wymóg podania Twoich danych wynika z przepisów prawa – podanie danych jest Twoim obowiązkiem. XIV. Okres przetwarzania danych osobowych Co do zasady Twoje dane osobowe przetwarzamy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przez czas, który jest potrzebny do osiągniecia wyznaczonego celu przetwarzania. Po tym okresie Twoje dane są nieodwracalnie niszczone lub usuwane z naszych systemów. W odniesieniu do poszczególnych danych przetwarzamy je przez okres:  3 lub 6 lat + 1 rok – w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń w zależności od tego, czy obie strony są przedsiębiorcami czy też nie.  Do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub osiągnięcia celu przetwarzania - w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora art. 6 ust. 1 lit. f RODO.  Do czasu wycofania zgody lub utraty przydatności.  Korespondencję przechowujemy przez okres niezbędny do należytego i rzetelnego wywiązywania się z realizacji celów. Informacja o współadministrowaniu danymi z Meta Platform Ireland Limited oraz YouTube I. Administrator korzysta z usług i technologii oferowanych przez Meta Platform, Inc. takich jak: Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp jak również z serwisu YouTube należącego do Alphabet Inc. W ramach współpracy z ww. podmiotami Administrator oraz ww. podmioty są wspólnymi administratorami Państwa danych zgodnie z artykułem 26 RODO w zakresie przetwarzania danych do celów statystycznych oraz reklamowych. II. Współadministrowanie obejmuje zbiorczą analizę danych w celu wyświetlania statystyk aktywności użytkowników Fanpage Administratora. III. Zakres odpowiedzialności Meta Platform Ireland za przetwarzanie Państwa danych we wskazanych celach:  posiadanie podstawy prawnej dla przetwarzania danych na potrzeby statystyk strony;  zapewnienie realizacji praw osób, których dane dotyczą;  zgłaszanie naruszeń do organu nadzorczego oraz zawiadamianie, osób których dotyczyło naruszenie o zdarzeniu;  zapewnienie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa Państwa danych. IV. Zakres odpowiedzialności Administratora za przetwarzanie Państwa danych:  posiadanie podstawy prawnej do przetwarzania danych;  zrealizowanie obowiązków informacyjnych w zakresie realizowanych przez Administratora celów przetwarzania. V. Meta Platform Ireland udostępni zasadniczą treść załącznika dotyczącego statystyk strony osobom, których dotyczą dane (art. 26 ust. 2 RODO), za pośrednictwem danych zawartych w Informacjach o statystykach strony, do których dostęp można uzyskać ze wszystkich stron. VI. Głównym organem nadzorczym w zakresie wspólnego przetwarzania danych jest Irlandzka Komisja ds. ochrony danych (niezależnie od zapisów art. 55 ust. 2 RODO, w stosownych przypadkach). VII. Szczegółowe informacje dotyczące wzajemnych uzgodnień pomiędzy administratorami są dostępne na stronie: https://www.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum. VIII. Zasady przetwarzania Państwa danych osobowych przez Meta Platform Ireland są dostępne na stronie: https://www.facebook.com/privacy/explanation. IX. Z inspektorem ochrony danych Facebooka można skontaktować się za pośrednictwem formularza, który został udostępniony na stronie Facebooka pod adresem https://www.facebook.com/help/contact/540977946302970 X. Zasady przetwarzania Państwa danych osobowych przez w ramach YouTube są dostępne na stronie: https://policies.google.com/privacy?hl=pl&gl=pl. Pliki cookie I. Pragniemy poinformować, iż zgodnie z art. 173-174 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne strona internetowa https://amed-klinika.pl/ nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookie. II. Pliki cookie to pliki wysyłane do Twojego komputera lub innego urządzenia, podczas przeglądania strony https://amed-klinika.pl/ III. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do Twoich danych zmieniając ustawienia cookie w swojej przeglądarce. IV. Ciasteczka pozwalają na zapamiętanie i sprawdzanie preferencji użytkownika strony. Dzięki temu możemy m.in.: poprawiać wyniki wyszukiwania, dbać o trafność wyświetlanych przez Ciebie informacji. V. Pliki cookie nie dokonują żadnych zmian czy modyfikacji ustawień w urządzeniu lub oprogramowaniu, na którym zostały zainstalowane. VI. Masz prawo nie wyrazić zgody na wykorzystywanie Ciasteczek (można je blokować). VII. Chcąc zablokować pliki cookie, zalecamy wybranie odpowiednich ustawień w Twojej przeglądarce WWW. Więcej informacji na ten temat możesz znaleźć na stronie http://wszystkoociasteczkach.pl oraz http://www.youronlinechoices.com/pl/twojewybory lub bezpośrednio w poszczególnych przeglądarkach:  Mozilla FireFox: https://support.mozilla.org/pl/kb/blokowanie-ciasteczek  Google Chrome:https://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647  Opera: https://help.opera.com/pl/latest/web-preferences/  Safari: http://support.apple.com/kb/ph5042  Microsoft EDGE: https://support.microsoft.com/pl-pl/topic/usuwanie-plik%C3%B3w-cookie-i-zarz%C4%85dzanie-nimi-168dab11-0753-043d-7c16-ede5947fc64d VIII. Pragniemy poinformować, że korzystanie ze strony internetowej https://amed-klinika.pl/ oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie przez nas ciasteczek. Komunikat ten wyświetla się automatycznie zawsze przy pierwszej wizycie danego użytkownika na naszej stronie internetowej. IX. Zablokowanie Ciasteczek lub ich usunięcie może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze Strony Internetowej, a niektóre jego opcje mogą okazać się niedostępne. X. Pliki cookie można podzielić w następujący sposób:  „niezbędne” – czyli umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach strony internetowej, np. podtrzymujące sesję po zalogowaniu użytkownika,  „funkcjonalne” – pliki umożliwiające „zapamiętanie” wybranych ustawień i wpływające na personalizację interfejsu,  „zabezpieczające” – wspomagające zapewnienie bezpieczeństwa,  „wydajnościowe” – pliki umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze strony internetowej,  sesyjne (session cookies) - są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej),  stałe (persistent cookies) – są przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika. XI. W ramach naszej strony stosowane są następujące rodzaje plików cookies: Nazwa Rodzaj ciasteczka Cel zapisywania ciasteczka _ga 2 lata – stałe Ciasteczko wykorzystywane przez Serwis Google Analytics– w celu gromadzenia zagregowanych danych statystycznych o użytkownikach naszej strony _gat 10 min – stałe Ciasteczko wykorzystywane przez Serwis Google Analytics – w celu gromadzenia zagregowanych danych statystycznych o użytkownikach naszej strony _git 24 godziny - stałe Ciasteczko wykorzystywane przez Serwis Google Analytics – w celu rozróżniania użytkowników naszej strony Postanowienia końcowe I. Zasady określone w Polityce Prywatności podlegają prawu polskiemu. II. Niniejsza Polityka Prywatności wchodzi w życie z dniem 01.04.2023 r.
Image

KLINIKA

  • O klinice
  • Cennik
  • Krioterapia
  • Rehabilitacja neurologiczna
  • Rehabilitacja ortopedyczna
  • Rehabilitacja stacjonarna

SPOrt

  • Diagnostyka sportowa
  • Badania wydolnościowe

NFZ

  • Rehabilitacja kardiologiczna
  • Rehabilitacja w domu

O FIRMIE

  • O firmie
  • Zespół
  • Fundusze Europejskie
KONTAKT

Rehabilitacja Katowice, Rehabilitacja Chorzów, Rehabilitacja Sosnowiec, Rehabilitacja Gliwice, Rehabilitacja Tychy, Rehabilitacja Jaworzno, Rehabilitacja Śląsk,  Fizjoterapia Katowice, Fizjoterapia Chorzów, Fizjoterapia Sosnowiec,  Fizjoterapia Tychy, Fizjoterapia Jaworzno, Fizjoterapia Gliwice, Fizjoterapia Śląsk

Regulamin AMED
Pliki cookies
Polityka prywatności
Ochrona danych osobowych

© 2022 AMED. All rights reserved

  • Klinika
    • Rehabilitacja neurologiczna
    • Rehabilitacja ortopedyczna
    • Fizjoterapia uroginekologiczna
    • Rehabilitacja stacjonarna
  • Fizjoterapia dzieci i młodzieży
  • Sport
    • Diagnostyka funkcjonalna
    • Badania wydolnościowe
  • NFZ
    • Kardiologia
    • Rehabilitacja w domu
  • ZUS
  • O firmie
    • Personel
    • Nasze technologie
    • Fundusze Europejskie
    • Ochrona danych osobowych
  • Cennik
  • Krioterapia
  • Blog
  • Kontakt
Skip to content
Open toolbar Ułatwienia dostępu

Ułatwienia dostępu

  • Powiększ tekstPowiększ tekst
  • Zmniejsz tekstZmniejsz tekst
  • Skala szarościSkala szarości
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • Kontrast w negatywieKontrast w negatywie
  • Jasne tłoJasne tło
  • Podkreślenie linkówPodkreślenie linków
  • Czytelna czcionkaCzytelna czcionka
  • Reset Reset