Izabela Dawidowska-Nowak

Izabela Dawidowska- Nowak

mgr neurologopedii, doktorantka Collegium Medicum UJ w Krakowie

Wykształcenie i doświadczenie

Jestem specjalistką w dziedzinie szeroko pojętej terapii zaburzeń mowy, głosu i słuchu oraz wyższych funkcji poznawczych (pamięci, myślenia, uwagi, koncentracji, percepcji wzrokowej, myślenia abstrakcyjnego i zachowania itp.).

Specjalizuję się w terapii pacjentów po udarach, zawałach, urazach czaszkowo-mózgowych, osób po wypadkach komunikacyjnych oraz pacjentów w śpiączce, czy też przetrwałym stanie wegetatywnym. W obszarze swoich działań prowadzę skuteczną terapię pacjentów z stwardnieniem rozsianym, stwardnieniem zanikowym bocznym oraz miastenią. Specjalizuję się również w obszarze chorób zawodowych głosu (guzków śpiewaczych, niedomykalności fonacyjnej głośni, wtórnych zmian przerostowych fałdów głosowych, dysfonii), a także pacjentów po wyłuszczeniu krtani, z niepłynnością mowy, rozszczepach warg i podniebienia, jak również pacjentów z niedosłuchem czy implantem ślimakowym.

Współpracując z Oddziałami Patologii Noworodka prowadzę unikatową w skali kraju terapię neurologopedyczną wcześniaków i niemowląt, od pierwszego dnia życia dziecka.

Współpracuję z placówkami akademickimi oraz stowarzyszeniami, prowadząc pacjentów z chorobami rzadkimi (chorobą Niemanna-Picka, zespołem Retta, chorobą Moebiusa, czy Hallervordena Spatza).

Dzięki doświadczeniu i skutecznym programom autorskim, jak również wyposażeniu gabinetu w pomoce i aparaturę wspomagająco-stymulującą, w skuteczny sposób przywracam utraconą sprawność, a tym samym satysfakcjonującą jakość życia.