Regulamin Kliniki Rehabilitacji Funkcjonalnej AMED

1. Rejestracja Pacjentów odbywa się przez kontakt z rejestracją:
- pod nr tel.: 32 201-50-14 lub 721 – 148 – 556.
- pod adresem mailowym: kontakt@amed-klinika.pl
- osobiście pod adresem: ul. Ceglana 67c, Katowice.
2. Rejestrując się na zabiegi, pacjent ma obowiązek podania wszystkich niezbędnych
danych osobowych. Administratorem danych osobowych jest AMED Klinika
Rehabilitacji Funkcjonalnej, przy ul. Ceglanej 67c, 40-514 Katowice. Pacjent wyraża
zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora w celu
niezbędnym do realizacji Przychodni.
3. Zabiegi wykonywane są tylko w wyznaczonym terminie o ustalonych godzinach.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia w harmonogramie powinny być dokonane na
maksymalnie 24h przed rozpoczęciem zabiegu.
5. Pacjent na wizytę lekarską lub wizytę diagnostyczną zobowiązany jest dostarczyć
posiadaną dokumentację medyczną.
6. Pacjent (lub jego opiekun) wyraża zgodę na zaproponowane leczenie i oświadcza, że
ujawnił wszelkie okoliczności mogące mieć wpływ na przebieg i wynik leczenia.
7. Zgoda na zabieg może zostać wyrażona przez Pacjenta będącego osobą pełnoletnią,
posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych.
8. Zgoda na zabieg może zostać wyrażona także przez Pacjenta małoletniego, który
ukończył 16 rok życia, w przypadku jednak gdy Zabieg ma zostać wykonany u
Pacjenta który nie ukończył 18 lat konieczna jest dodatkowa zgoda wyrażona przez
przedstawiciela ustawowego.

9. Pacjent przed pierwszą wizytą zobowiązany jest stawić się w rejestracji nie później niż
20 minut przed umówioną godziną aby dopełnić wszelkich formalności oraz
przygotować się do zabiegu. Przed każdą następną wizytą Pacjent  zobowiązany jest
stawić się w klinice 15 minut przed umówioną godziną aby przygotować się do
planowanego zabiegu.
10. W sytuacji kiedy Pacjent spóźni się na umówioną godzinę, czas spóźnienia odlicza się
od czasu przeznaczonego na wykonanie zabiegu. Jeżeli spóźnienie Pacjenta
przekroczy 15 min AMED klinika zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania
zabiegu, przy jednoczesnym obciążeniu Pacjenta kosztem nieodbytego zabiegu.
11. AMED Klinika zastrzega sobie prawo zmiany fizjoterapeuty/ lekarza świadczącego
dany zabieg.
12. W czasie korzystania z usług podmiotu, Pacjent  zobowiązany jest do:
− Przestrzegania Regulaminu obowiązującego w  AMED.
− Przestrzegania zasad higieny osobistej.
− Korzystania ze sprzętu znajdującego się na terenie Przychodni w sposób zgodny z
jego przeznaczeniem, niezagrażający bezpieczeństwu innych osób oraz przy
uwzględnieniu zaleceń Personelu.
− Pozostawienia ładu i porządku na terenie obiektu po zakończonym zabiegu.
−  Przestrzegania wszelkich zaleceń personelu  AMED.
13. Pacjent ma obowiązek stosowania się do zaleceń lekarzy i fizjoterapeutów
wykonujących zabieg.
14. Pacjent powinien natychmiast poinformować osobę wykonującą zabieg, jeśli poczuje
się źle.

15. Pacjent jest zobowiązany poinformować AMED - Klinika Rehabilitacji Funkcjonalnej
w Katowicach jak i Terapeutę o dotyczących go aktualnych zaleceniach medycznych,
formach leczenia i innych terapiach, którym był lub jest poddawany. Zarówno AMED
- Klinika Rehabilitacji Funkcjonalnej w Katowicach jak i Terapeuta nie ponosi
odpowiedzialności za skutki będące wynikiem nie podania przez pacjenta
wyżej wymienionych informacji oraz innych mogących mieć wpływa na efekt terapii.
16. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia sprzętu lub/i mienia kliniki, Pacjent
zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy bądź jego odkupienia.
17. O długości trwania zabiegów decyduje fizjoterapeuta prowadzący.
18. Za rzeczy wartościowe lub inne pozostawione przez pacjenta na terenie kliniki,
podmiot nie odpowiada.
19. Ceny promocyjne obowiązują tylko w przypadku uiszczenia pełnej kwoty za cały
pakiet. Nie jest możliwa płatność ratalna.

20. Wybrany pakiet zabiegów, za który została naliczona zniżka należy wykorzystać max
2 mies. od dnia zakupu*. Nie będzie możliwe wykorzystanie zabiegów po upływie
wyżej określonego czasu. Podmiot nie dokona ponadto zwrotu należności za
nieodbyte w terminie zabiegi. W danym cyklu możliwe jest tylko dwukrotne
odwołanie wizyty.
21. Każdy zakupiony pakiet zniżkowy jest pakietem imiennym, a zabiegi wchodzące w
jego skład są przypisane do jednej osoby.

22.  Wykupione zabiegi nie podlegają zwrotowi, za wyjątkiem sytuacji kiedy Pacjent
udokumentuje, iż z przyczyn medycznych nie może skorzystać z wykupionego
zabiegu lub z przyczyn leżących po stronie AMED.
23. Dopuszcza się zmianę wykupionego zabiegu lub pakietu zabiegów na inny zabieg lub
zabiegi będące w ofercie AMED.
24. Ilość i rodzaj zabiegów, na które zostaną zamienione uprzednio wykupione zabiegi
zależą od wartości wykupionych wcześniej usług i nie mogą przekraczać wartości
wcześniej zakupionego zabiegu. Ewentualna kwota pozostała na koncie Pacjenta,
stanowiąca różnicę pomiędzy wartością zamienianych zabiegów, nie podlega
zwrotowi, lecz jest doliczana do następnego opłaconego przez Pacjenta rachunku. 
25. Wartość zamienionego zabiegu liczona jest wg. obowiązującego w dniu dokonywania
zamiany usług cennika.
26. Vouchery i karty podarunkowe mają ściśle określny termin ważności wynoszący 3
miesiące od daty zakupu.
27. Vouchery i karty podarunkowe obowiązują na zakupioną usługę bez możliwości
zamiany na inną, chyba, że pacjent obdarowany bonem podarunkowym z
udowodnionych względów medycznych nie może z nich skorzystać. Przypadku nie
możliwości skorzystania z usługi zakupionej bonem, można ją zamienić na inny
zabieg będący w ofercie AMED.
28. Wszystkie promocje, rabaty, pakiety promocyjne mają określone ramy czasowe w
których należy je wykorzystać. Po upływie tego czasu, Klinika AMED zastrzega sobie
prawo do odmowy wykonania świadczeń medycznych.
29. Pacjent jest zobowiązany do odwołania pojedynczej wizyty:
– w siedzibie Kliniki Rehabilitacji Funkcjonalnej AMED
– telefonicznie lub przez sms
– przez wysłanie wiadomości e-mail

30. W przypadku odwołania wizyty na więcej niż 24h przed jej terminem, wizyta ta
przechodzi do wykorzystania w innym ustalonym wspólnie przez Pacjenta i Podmiot
terminie.
31. Odwołanie wizyty na mniej niż 24h przed jej terminem jest równoznaczne z jej
wykorzystaniem. Podmiot nie dokona ponadto zwrotu należności za nieodbytą w
terminie wizytę i nie będzie możliwości jej przeplanowania.
32. Nie pojawienie się na wizycie dwa razy pod rząd w danym cyklu skutkuje
anulowaniem całego cyklu.
33. AMED zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.

34. Pacjent  przystępując do zabiegu oświadcza, iż zapoznał się z postanowieniami
Regulaminu i w pełni akceptuje ich treść.

*Chyba, że lekarz prowadzący lub fizjoterapeuta zaleci inaczej.